The Basic Principles Of بیماری زونا سرایت کننده است

Wiki Article

و چون مجدد عود کرده باید معاینه شین و به متخصص عفونی مراجعه کنید

بعد از گذشت یک هفته از بروز علائم ابتدایی، با تاول‌های خارش‌دار مواجه خواهید شد. تاول‌ها پس از مدتی خشک و زرد رنگ شده و پوست فرد بیمار شروع به ترمیم می‌کند.

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

  سوالات متداول درباره کاشت ابرو: کاندیدای مناسب، پروسه و نتیجه

معمولاً بروز زونا در حاملگی غیرمعمول است، اما امکان ابتلا به آن وجود دارد. اگر فرد در دوران بارداری با کسانی که به آبله‌مرغان یا عفونت زونا مبتلا شده‌اند، در تماس بوده و واکسینه نشده باشد، ممکن است دچار آبله‌مرغان شود.

از آنجا که خطر بروز عوارض جانبی شدید ناشی از بیماری زونا در افراد مسن خیلی بیشتر است، می‌توان برای افراد با سن بالاتر از ۶۰ سال از واکسن زونا استفاده کرد. این واکسن خطر بروز زونا را تا ۵۰% کاهش می‌دهد.

○ داشتن شرایطی که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کند، مانند بیماری ایدز یا سرطان

طراحی سایت، تولید محتوا و سئو توسط شرکت اعتمادسازان تجارت الکترونیک

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

جلالی: گل محمدی گزینه اول هدایت تیم امید است اما موانعی وجود بیماری زونا واگیردار است؟ دارد

در غزه جایی برای بیمار شدن نیست. یک روزنامه‌نگار مستقل فلسطینی که برای بی‌بی‌سی کار می‌کند، از یک دختر جوان در بیمارستان گزارش داد که نیمه هوشیار روی تخت دراز کشیده بود.

این گزارش عنوان بی‌پرده‌ای داشت: «نوار غزه: قحطی قریب‌الوقوع است زیرا ۱.۱ میلیون نفر، نیمی از غزه، ناامنی غذایی فاجعه باری را تجربه می‌کنند.»

قفسه سینه، گردن، پیشانی و پایین کمر قسمت‌هایی از بدن هستند که عصب حسی آنها بیشتر درگیر بیماری زونا می‌شود و افراد مختلف در هر سنی ممکن است در یکی از این قسمت‌های بدن خود دچار علائم زونا شوند. با افزایش سن، احتمال به وجود آمدن زونا در قسمت پیشانی یا در محدوده عصب چشمی (افتالمیک) افزایش پیدا می‌کند.

فشار بر اسرائیل افزایش یافته است تا به مسئولیت‌های قانونی خود برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی عمل کند و اجازه دهد تا کمک‌های بشردوستانه به اندازه کافی به افراد نیازمند برسد.

Report this wiki page